Home / Forum / Mein Baby / Britschdingsbums

Britschdingsbums

26. Mai 2016 um 12:10

ist vorhangestange?

Mehr lesen

26. Mai 2016 um 12:23

Nervig
wirklich

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 12:44

No
Des währ ja noch de höhe! Da würdsch awwer och endlüsch ma was vorstehen. Wenn de Britsch-dingsdabumsda hür nur süddeitsch schreibt, dann schreiwe isch nuhr noch in sächsch!

Gott... Ist das anstrengend

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 13:03
In Antwort auf pole4life

No
Des währ ja noch de höhe! Da würdsch awwer och endlüsch ma was vorstehen. Wenn de Britsch-dingsdabumsda hür nur süddeitsch schreibt, dann schreiwe isch nuhr noch in sächsch!

Gott... Ist das anstrengend

Aber
geil

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 13:03

Stimmt
christbam, lange (Gott sei Dank) nicht gelesen.
Was für ne Furie...

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 13:18

Ick fänd ja jut,
wenn wa mal son Labberding hier uffmachen und jeda quatscht so wie ihm de Schnabel jewachsen is....
Ma kiecken, ob wa uns da denn och noch alle verstejen tun...

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 13:28
In Antwort auf pole4life

No
Des währ ja noch de höhe! Da würdsch awwer och endlüsch ma was vorstehen. Wenn de Britsch-dingsdabumsda hür nur süddeitsch schreibt, dann schreiwe isch nuhr noch in sächsch!

Gott... Ist das anstrengend

Babblel doch ne rum.
Gugge ma...Sächsch isch schon fast muldigulduräll. Ihr Gaatschn isch bleedä. Da Babba oda de Muddi warn vielleischt bissl iezig. Da isch se bissl kiefig.
Fertsch palavert...muss no bissl muddel. Ne das der Alde no ningelt, dass die Plinse labsch sind. Sonscht ziehta Flunsch.

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 13:33
In Antwort auf mistbesen

Ick fänd ja jut,
wenn wa mal son Labberding hier uffmachen und jeda quatscht so wie ihm de Schnabel jewachsen is....
Ma kiecken, ob wa uns da denn och noch alle verstejen tun...

Villicht
Verschdeht sich die ein oda anda dann noch besser mim reschd, wiel ma se ebe nid verschdeht.
Kennt schu sin

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 13:34
In Antwort auf carpe3punkt0

Babblel doch ne rum.
Gugge ma...Sächsch isch schon fast muldigulduräll. Ihr Gaatschn isch bleedä. Da Babba oda de Muddi warn vielleischt bissl iezig. Da isch se bissl kiefig.
Fertsch palavert...muss no bissl muddel. Ne das der Alde no ningelt, dass die Plinse labsch sind. Sonscht ziehta Flunsch.


Die Autokorrektur wehrt sich erfolgreich gegen diesen erotischen Dialekt.

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 13:36

Ist das
dieses Servas-Dings?

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 13:46

Ich reim mir das zusammen
Aber muss ich echt einen beitrag 2 mal lesen und raten was die eine userin zu sagen hat?? Bitte fangt jetzt nicht alle mit euren dialekten an.. ich beherrsch nur ein paar woerter plattdeutsch. Bei uns sprechen das wenn nur die alten und die die damit regelmaessig in beruehrung kommen.

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 15:21


Nee Süden von ba-wü
Aber ja, wenn man es so liest man sollte es gesprochen hören

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 17:17


Rebecca was ist den ein Schleckel?

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 17:29

Shenme?

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 17:48

Na da machsch ochma mit,ge?!
Mir quatschen hier ne Mischung aus säggsch und thiringsch.
Genau an dor Grenz ewe.
Aber so schreim würd ich net is mer ze anstrengnd weng dor Audogorregdor,ge.
Oh man für die paar Worte hab ich jetzt fast fünf Minuten gebraucht

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 18:18

Hedwig du
kommst doch aus RLP?

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 19:15

Nee wat schön
Aba getz ma Tacheles. Wie kann dat, dattich Euch bessa vasteh als die Olle von jenseits der Weißwuastgrenze? Is mich en Rätsel..

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 19:19
In Antwort auf xxomandragoraoxx

Hedwig du
kommst doch aus RLP?

.
ajoooo isch kumm aus de paaaalz... warum? du bisch doch a ä wascheschdi pälzer Mädl

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 19:20
In Antwort auf maegan_12289785

.
ajoooo isch kumm aus de paaaalz... warum? du bisch doch a ä wascheschdi pälzer Mädl

Nä die anner Rheinseid
wesch. Awwer ich bin oft driwwe bei die Pälzer. Da wohne Leid vun uns....

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 19:21
In Antwort auf xxomandragoraoxx

Nä die anner Rheinseid
wesch. Awwer ich bin oft driwwe bei die Pälzer. Da wohne Leid vun uns....

Isch wollt a nur sage,
dasd ma symbadisch bisch...

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 19:22
In Antwort auf xxomandragoraoxx

Nä die anner Rheinseid
wesch. Awwer ich bin oft driwwe bei die Pälzer. Da wohne Leid vun uns....


pälza lewwawoschd forewaaaaa!!!!!

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 19:23
In Antwort auf xxomandragoraoxx

Isch wollt a nur sage,
dasd ma symbadisch bisch...

...
dangä! wennde mol an de rhoigallery bisch gemma nuff zum schinese un frässn uns voll! sagsch bscheid

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 19:28
In Antwort auf caysky

Na da machsch ochma mit,ge?!
Mir quatschen hier ne Mischung aus säggsch und thiringsch.
Genau an dor Grenz ewe.
Aber so schreim würd ich net is mer ze anstrengnd weng dor Audogorregdor,ge.
Oh man für die paar Worte hab ich jetzt fast fünf Minuten gebraucht

Nur
Schode, doss mir geen dialeggd ham.

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 19:31
In Antwort auf maegan_12289785

...
dangä! wennde mol an de rhoigallery bisch gemma nuff zum schinese un frässn uns voll! sagsch bscheid

Klingt ned schlecht
kann ich mache

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 19:48

Petze
Lästermaul....

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 20:10
In Antwort auf xxomandragoraoxx

Klingt ned schlecht
kann ich mache

Isch
bin ah aus de Palz, awwer e Stickel vum Rhoi weg, also schunn faschd Saarlond

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 20:19
In Antwort auf jessicalovejoy

Isch
bin ah aus de Palz, awwer e Stickel vum Rhoi weg, also schunn faschd Saarlond

...
ajoooo des is schä.... die gudi aldi palz is toll! isch sag jo pälzer lewwawoschd forewaaa!

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 20:38

Ist das
gleiche wie Verklaghaferl und so klingst a immer...

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 20:48

:mrgeen:
Na dann lächeln wir uns einfach an

Den satz versteh ich sofort obwohl ich nicht ausm schwabeländle bin

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 20:59
In Antwort auf jessicalovejoy

Isch
bin ah aus de Palz, awwer e Stickel vum Rhoi weg, also schunn faschd Saarlond

Isch kommen ausm saarlan
mir saarlänner sin die beschten

mir esse schwenker, mir saufe maggi awwer mir sin die liebschten menschen

(Kleiner Witz. )
Eigentlich spreche ich Paderborner Platt, mit Saarländischem Akzent ist es aber witziger

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 21:03
In Antwort auf xxomandragoraoxx

Nä die anner Rheinseid
wesch. Awwer ich bin oft driwwe bei die Pälzer. Da wohne Leid vun uns....

Oh gott
Ich bekomme Heimweh...
Wenn ich mit Mannheimer Dialekt spreche,lacht mein Mann mich aus

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 21:08
In Antwort auf lilaweisskariert

Oh gott
Ich bekomme Heimweh...
Wenn ich mit Mannheimer Dialekt spreche,lacht mein Mann mich aus

...
monnem! do war isch heit...

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 21:40
In Antwort auf maegan_12289785

...
monnem! do war isch heit...

Isch a
am Strandbad. War sche.

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 23:19
In Antwort auf xxomandragoraoxx

Isch wollt a nur sage,
dasd ma symbadisch bisch...

Es gibt halt
badische un unsymbadische Leit uff de Weld........

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 23:22

Ein
Keks

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

26. Mai 2016 um 23:24
In Antwort auf schnupiii

:mrgeen:
Na dann lächeln wir uns einfach an

Den satz versteh ich sofort obwohl ich nicht ausm schwabeländle bin

I bin jo en Badenzer
un wir hawwe nix gege die Schwobe, zumindest nichts was hilft.....

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

27. Mai 2016 um 0:29

Un bei uns is des alles Muuus
Zwetschgemus, Erdbeermus, Brombeermus.......

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

Frühere Diskussionen
Kennt jemand das buch "einschlafzauber"?
Von: katta837
neu
26. Mai 2016 um 22:03
Sind Physiotherapeuten unter uns?!
Von: caysky
neu
26. Mai 2016 um 20:31
Diskussionen dieses Nutzers
Wir machen deinen Tag bunter!
instagram

Das könnte dir auch gefallen